יום שישי, 19 באפריל 2013

האם השמלה הזאת תפורה עלי?

רציתי לבחור לעצמי שמלה בצבע כחול שזה מאוד אופנתי בעונת אביב-קיץ 2013. ביקרתי באתר מקומי ומצאתי משהו חמוד. לא ארוך מדאי ולא סגור מדאי.  השאלה התמידית  - "האם זה ישב טוב עלי?", כמו אצל כל אישה.

הינה התמונות:


בואו כרגע לא נתייחס לצבע (אני יודעת שהצבע הזה טוב לי). נתייחס רק לגזרה. בד טוב, לא עוטף מדאי.

אבל מה עם הקישוט מקדימה? זה נראה כמו פס לרוחב . וויזואלית זה מרחיב לנו את הכתפיים. וגם מושך תשומת לב כמו כל קישוט - למעלה כמובן, במקום שהוא תפור.

עכשיו תסתכלו טוב טוב על הבחורה - יש לה כתפיים יותר רחבות מאשר אזור אגן - ירכיים. לא כדאי לתת לה דגש למעלה ועוד להרחיב (המבנה שלה דומה לגברי, כתפיים רחבות, וירכיים צרות). בשבילה ספציפית עדיף היה לתת דגש למטה, חגורה, קפלים לרוחב ולמעלה הכי פשוט שיש עם תכשיט צנוע.

אך בשבילי זה טוב, כי לי יש מבנה אחר, בדיוק הפוך (מבנה נפוץ של אשה ישראלית: כתפיי צרות יותר, אפילו קצת, מאשר רוחב ירכיים). 

כנראה אני אקח :) ... היי גברת המוכרת, תארזי לי אחת כזאת  :) מה לא? למה? האאאא... אני כבר מחזיקה אחת כזו ביד... סליחה , זה מרוב ההתלהבות :)

TIP: יש לך כתפיים רחבות לעומת ירכיים- תבחרי חלק עליון צנוע ללא פסים או אלמנטים לרוחב, בצבע רגוע וחצאית יכולה להיות עם קפלים ופסים וחגורות, נוצצת,  בקיצור בולטת מבחינת בד\צבע\הדפס\קישוט וכו' וכמובן לא אוטפת מדאי אלא בעלת נפח מינימלי או כיסים בולטים לפחות.
במקרה הפוף- אגן רחב - תני דגש למעלה עם תכשיט בולט או כמו בשמלה הזו - דגש הוא חלק מהשמלה, כאשר חלק תחתון-חצאית הוא צנוע ללא פסי רוחב.

בהצלחה לכולם,
נטלי מן - סטייליסטית הלבשה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה